۴ پاسخ

اره گرونه ولی به نظرم خوشمزه ومقوی میاد

عزیزم مگه چقدر هزینش ؟

بله من میدادم. خیلییی خوب بود. مقوی بود. ولی گرونن لامصب.

یادم رفت عکسشو بزارم 😂

تصویر

سوال های مرتبط

مامان سیدآرادوآدرینا مامان سیدآرادوآدرینا ۱ سالگی