خانوما شیر نان ۱برای بچم‌گرفتم به نظرتون خوبه؟

۸ پاسخ

ارع من نان ١ اوپتی پرو میدادم
دکتر شیرشوعوض کرد ببلاک داد اصلا نخورد
دوباره نان ١میدادم

بمنم همینو دادن

منم نان میدم ب پسرم دخترمم نان خورد عالیه

من میدم به بچم بد نیس خداروشکذ

منم نان میدم بهداشت بردم دوماهگی گفت اپتامیل بده

بهترین شیر من همه چی امتحان کردم پسرم فقط نان دوست داره

میگن وزن دهی اپتامیل‌بهتره

اره عالی

سوال های مرتبط

مامان سام🫂💞

مسدودم مامان سام🫂💞 مسدودم ۱۱ ماهگی
مامان میراث ‌و مهراد 🩵 مامان میراث ‌و مهراد 🩵 ۱۳ ماهگی
مامان جوجه کوچولو مامان جوجه کوچولو ۱۴ ماهگی