مامانایی کرمان سزارین شدید اسم دکتر هاتون میگید؟

۸ پاسخ

شهلا صفاریان
اولش طبیعی بودم ۵تومن گرف
ولی بعدش تو بیمارستان بردنم برا سزارین ۷تومن گرفت

اون موقع سزارین اول ۷
دوم ۸
سوم ۱۰تومن بود
طبیعی هم ۵تومن میگرف

دکتر شادکام اون موقع هفت تومن میگرفت سال1402 الان نمیدونم
الان دکتر شمس الدینی هیچی نمیگیره

دکتر فرشته عباسلو ابان ۱۴۰۳ عملم کرد ۷تومن گرفت خیلی خوب بود کامل شکمم تخلیه کرد تواتاق عمل ماساژ نداشتم اصلا
پمپ دردم گرفتم هیچی نفهمیدم وقتیم امدم خونه زیاد درد نداشتم اصلا شیاف هم نزاشتم

دکتر مشکانی . الان ۲۲ میگیره گویا. دخترم مرداد ۱۴۰۳, دوازده گرفت

دکتر فاطمه قاسمی بچه اولم اختیاری ۱۰ تومن گرفت فروردین زایمان کردم خیلی کارش خوب بود اصلا نه رد عملم زیاد معلوم هست نه درد انچنانی داشتم پمپ دردم گرفتم ماساژ رحمی هم داخل اتاق عمل و تو بیحسی داد راحت بودم تازه بهش گفتم بیمه البرز دارم برام دلیل چیزی بنویس بیمه قبول کنه گفت باشه من برا همه مریض هام مجبورم یه دلیل مینویسم که بیمه هزینه هاشون بده

من دکتر عطاناز طبیب زاده سه سال و نیم پیش ۵ تومن گرفت خیلی هم راضی بودم عالی بود اصلا درد نداشتم رحمم رو هم همون اتاق عمل کامل خالی کرد گفت دیگه ماساژ رحمی ندن. این یکی رو هم انشالله اگر قسمت بشه میخوام برم پیشش انجام بده

دخترم الان دو سال و نیم داره سه سال پیش چهار تومن

دکتر عزیزیان

سوال های مرتبط