۱۰ پاسخ

اره عزیزم قویه

شیر بز خیلی طبیعتش گرمه برعکس لبنیات دیگه.

ولی ماستش خیلی خوشمزس

عزیزم شیر بز رو باید با اب قاطی کنی بخوری.
حتما برای پسرت هم با آب قاطی کن
یک سوم شیر
دو سوم اب

سرد نیست شیر

😂😂خب نخور

از کجا میگیری

خب نخور خواهر شیر گاو نمیتونی بخوری ؟

چون چربی خونتو می‌بره بالا منم اینجوری میشم شیر محلی میخورم، هروقت اینجوری شدی یکم آبغوره بخور درست میشی

برای چی میخوری؟

سوال های مرتبط