دوستان نوزادتون ترسیدنی چیکار می کنین ؟؟؟

۸ پاسخ

فقط بغل، با لبخند و ارامش میگم مامان پیشت. اگه اروم نشه ممه.

والد بودن تلخ و سنگینه،ولی ارتباط با کودک هست که زندگی زیبا میکنه.
خوشحال میشم کانال کودکانه ام دنبال کنید دوست عزیزم
ble.ir/join/FsjenJBzjr

نازش میکنم بغلش میکنم باهاش بازی میکنم حرف میزنم

دعا مینویسم بیرون بردنی همش میگم بسم الله پیشش سوره داره

خب همیشه هروقت ترسیده بغلش میکنم و میگم چیزی نیست همیشه تو گوشش میگم تا وقتی مامان و بابا هستن از هیچی نترس که بشه ملکه ذهنش

من قنداقشم میکنم کمتر میترسه

نازش میکنم بغلش میکنم سریع میگم چیزی نشده قشنگم بوسش میکنم بعد بازی میکنم میخنده

گریه میکنن

سوال های مرتبط

مامان فندق کوچولو مامان فندق کوچولو ۱ سالگی