عزیزم اینکه سخته اینکه هممون خسته میشیم اینکه عصبی میشیم خب طبیعیه و حق داریم اما گلم مادر باید خودشو برای هر چالشی آماده کنه اگه شما از نظر روحی و جسمی خودتو سازگار و اماده کنی در کنار همه خستگی ها و سختی های این سن صبوری میکنی و خودتو انقدر اذیت نمیکنی .... بارها با خودت تمرین کن حرکات بچه من عادیه فقط روند رشدشه پس اشکال نداره بزاریم این روند رو بگذرونه و سخت تر نکنیم به جاش محبت کنیم .صبوری کنیم و آرامش رو به خودمون و بچمون هدیه بدیم تا در کنار هم این دوران رو سپری کنیم
وای خدا کم کم دارم میترسم از چالشای دو سالگی 😟
منم روانی شدم دیگه
من کتکش نمیزنم ولی به شدت فریاد و جیغ میزنم و گریه میکنم
بس که زدم تو سر خودم دیگه روانی شدم
هرچی مدارا میکنم درست نمیشه
مریض و دیوونه شدم😔
وااای دختر منم روانی کرده همه رو جیغ هااااااااااا یی میزنه کر میشن همه چنگ میزنه ی چیزیو ندی بهش عاشورا میکنه خیلی پرخاشگری میکنه بعد مهربونم هستااا طاقت نه شنیدن نداره
اگر بزنی بدتر میشه
وایییی چقد سختهههه
حالافکر کن من علاوه بر ۲ساله یدونه ام ۳ساله دارم
هم دردیم خخخ
عزیزم میگی یک ماهه اینجوری شده
من پسرم بالای یک ساله که منو به سگ هار تبدیل کرده
روانشناس و روانپزشک هم رفتم فایده نداره
روز به روز حالم بدتر میشه
خوبه باز تو یک ماهه
لعنت لعنت من دیگه رد دادم بخدا خسته شدم روانی شدم
بخدااا ک منم
خدایا خودت رحم کن🤣
یااااا ابلفضلللل
دختر من بر عکس فقط از بچهای همسن خودش کتک میخوره گریه میکنه . اصلا نمیتونه از خودش دفاع کنه یا کتک بزنه
پسر منم دو هفتس خیلی بد شده همش جیغ میکشع همه چیو پرت میکنه همش میزنتمون یعنی دیگ رد دادم تا حد توانش جیغ میزنههه
وای دختر منم همش جیغغغغ گریه بهونه الکی
یاخدا ینی اینجوری میشن 😐😐😐😐
دختر من الان اینجوریه وای به دو سال
وای پسرمنم
چند وقته اینجوری شده؟
همدردیم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.