خانما صدک ۸۴ خیلی بالاس؟

۳ پاسخ

این صدک ها چه جوریه؟ من اصلا متوجه نمیشم

برا منم صدک سرش ۹۲ بود اشکال نداره طبیعی
بچه هامون کله بزرگن😅

نه خوبه مال من ۹۰بود

سوال های مرتبط

مامان حامی🐣 مامان حامی🐣 ۸ ماهگی
مامان Ayhan🩵🧸 مامان Ayhan🩵🧸 روزهای ابتدایی تولد
مامان 🩷آنیسا🩷 مامان 🩷آنیسا🩷 ۳ ماهگی