۱۰ پاسخ

من ایرانی خریدم
به شدت راضیم از ۶ ماهگی گذاشتم
چون پسرت الان بزرگتره اول ببر رستوران ببین میشینه بد بخر

پرتابل گرفتم ، ماستلا، عالیه عالی خیلی راضیم

دلیجان خریدیم راضی هستیم

ما که صندلی غذای دلانارو با سیسمونیش خریدم zooyeهستش خیلی راضی هستیم تا بزرگی هم قابل استفاده هستش عزیزم

مال دختر من سوپر بیبی هستش، ایرانیه ولی راضیم کارایی خوبی داره، هم قدش تنظیم میشه هم پشتیش، اوایل (۶ماهگی به بعد) با ارتفاع بلند تنظیم بود غذا میدادم، اما الان رو زمین میشینیم قدشو اوردم پایین، خودش میره میشینه توش میاد بیرون، در کل خوبه و اینکه من معتقدم بچه یجا نشینه غذا دادن بهش خیلییی سخت و طولانی میشه، خونه مامانم اینام روروئک بردم گذاشتم وگرنه غیر این باشه خیلی سخت غذا میخوره

عزیزم تو این سن بعید میدونم یاد بگیره، باید از شش ماهگی میذاشتی ،بنظرم پولتو دور نریز

من خریدم مگه میشینه رو صندلیش یه طوفانی ب پا میکنه . ما برعکس کلا رو میز بودیم الان رو زمینیم

من صندلی غذا نخریدم یه مدت تو روردیک غذا میدادم. رورویک بابالشت ثابت میکردم ک تکون نخوره. یه سمتش ب مبل. یه سمت خودم نشسته بودم دوست بالشت
توش میخورد.
این کار و بکن ببین اصلن توش میمونه ک صندلی غذابخری

من دلیجان گرفتم راضی بودم عالی بود منتهی دیگه دخترم نمیشینه توش دو سه ماهیه
اما از ۶ ماهگی ب بعدش خیلی ب دردم خورد

من دلیجان گرفتم راضیم از شش ماهگی همیشه میشونمش تو اون غذا میدم
فقط اینکه پسرت تا الان نشسته احتمال اینکه دیگه روش نشینه زیاده ها

سوال های مرتبط

مامان عشق های من مامان عشق های من هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان عشق های من مامان عشق های من هفته بیست‌وچهارم بارداری