برو پیش دکتر شماعی کارش عالیه خودم رفتم و خیلیای دیگه از اقوامم که درست بوده
ساختمان پزشکان فارابی روبرو بیمارستان فارابی
ببین منم دیروز رفتم عدد آن تی یکی هستش با من ..طول سرویکس هم یکی هستش..ضربان قلب برا من 161بود که با توجه به سابقه خودش و از روز حرکات جنین و سر و بدن و ستون فقرات گفت 70درصد پسر هستش ..پیش یه دکتر خوب و مسن کار بلد رفتم نزدیک به 30سال هستش که تو مارلیک سونو گرافی داره..از هر پرسیدم گفت برا تشخیص دادن رد خورد نداره
شما حدس میزنید چی باشه نینیم؟
عزیزم به سلامتی جنسیت نگفته
عالیه عزیزم تاریخ زایمانت با منه
نی نیت چی بود
جنسیت احتمال نداد؟؟؟
همه چیز خوبه عزیزم
انشاالله بسلامتی بغلش بگیری🫂🥰
خوبه عزیزم بسلامتی
😍
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.