چطوریه دوستان ان تیم خوب هست؟

تصویر
۹ پاسخ

برو پیش دکتر شماعی کارش عالیه خودم رفتم و خیلیای دیگه از اقوامم که درست بوده
ساختمان پزشکان فارابی روبرو بیمارستان فارابی

ببین منم دیروز رفتم عدد آن تی یکی هستش با من ..طول سرویکس هم یکی هستش..ضربان قلب برا من 161بود که با توجه به سابقه خودش و از روز حرکات جنین و سر و بدن و ستون فقرات گفت 70درصد پسر هستش ..پیش یه دکتر خوب و مسن کار بلد رفتم نزدیک به 30سال هستش که تو مارلیک سونو گرافی داره..از هر پرسیدم گفت برا تشخیص دادن رد خورد نداره

شما حدس میزنید چی باشه نینیم؟

عزیزم به سلامتی جنسیت نگفته

عالیه عزیزم تاریخ زایمانت با منه

نی نیت چی بود

جنسیت احتمال نداد؟؟؟

همه چیز خوبه عزیزم
انشاالله بسلامتی بغلش بگیری🫂🥰

خوبه عزیزم بسلامتی
😍

سوال های مرتبط

مامان علی مامان علی هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان علی مامان علی هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان گندم مامان گندم هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان کیامهر مامان کیامهر هفته سی‌وسوم بارداری
مامان جوجه🐣 مامان جوجه🐣 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان دخترم🎀 مامان دخترم🎀 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان نفس مامان نفس هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان جوجو علی💙 مامان جوجو علی💙 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان محمد جواد مامان محمد جواد روزهای ابتدایی تولد