بچه ها علایم رفلاکس چیه مخصوصا پنهانش

۲ پاسخ

خودت حس می کنی شیر تا تو دهنش بالا میاد و گاهی بعدش بینیش هم میگیره
گاهی از کنار دهنش شیر میده بیرون حتی با اینکه از تایم شیر خوردنش گذشته
سرفه می کنه ولی هیچ علامت سرماخوردگی نداره
گاهی سینه اش خس خس می کنه
شیر هم بالا میاره اما به نسبت رفلاکس عادی کمتر

شبا موقع خواب شیر یا اسید معده میاد بالا همش دماغش خس خس صدا میده

سوال های مرتبط

مامان علی🌙 مامان علی🌙 ۱۶ ماهگی
مامان کیان و کیاشا ♥️ مامان کیان و کیاشا ♥️ ۳ ماهگی
مامان آیماه🌙 مامان آیماه🌙 ۱۳ ماهگی
مامان فندق مامان فندق ۸ ماهگی
مامان میران مامان میران ۴ ماهگی
مامان نی نی شیطون مامان نی نی شیطون ۷ ماهگی
مامان محمد طاها مامان محمد طاها ۱۳ ماهگی
مامان آتوسا 🤍 مامان آتوسا 🤍 ۳ ماهگی