علائم رفلاکس چیه بچه ها میشه بگید

۱ پاسخ

خس خس سینه... بالا آوردن مکرر...تف زیاد تو دهنش جمع میشه و همونا رو مثه آدامس می جوعه...ورم شکم رو مثه کولیک داره...

سوال های مرتبط

مامان مامان اسما 😍💕 مامان مامان اسما 😍💕 ۵ ماهگی
مامان علی🌙 مامان علی🌙 ۱۶ ماهگی
مامان کیان و کیاشا ♥️ مامان کیان و کیاشا ♥️ ۳ ماهگی
مامان محمد حسین مامان محمد حسین ۱۰ ماهگی
مامان فندق مامان فندق ۸ ماهگی
مامان میران مامان میران ۴ ماهگی
مامان نی نی شیطون مامان نی نی شیطون ۷ ماهگی