میشه علائم رفلاکس و بگید لطفا؟

۲ پاسخ

خس خس سینه یا بینی (بینی وقتی خالی باشه صدا بده )
بالا اوردن شیر
دماغشو میخارونه

خس خس
بالا آوردن شیر
سر و صورت خاروندن و مالیدن

سوال های مرتبط

مامان مامان اسما 😍💕 مامان مامان اسما 😍💕 ۵ ماهگی
مامان آیماه🌙 مامان آیماه🌙 ۱۳ ماهگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۹ ماهگی