میشه بگید علائم کولیک و رفلاکس چیه

۱ پاسخ

ریفلاکس برگشت جهنده شیر از دهان و بینی
کولیک ۳ ساعت هفته ای ۳ بار بمدت ۳ ماه جیغ کودک ک نشه هیچ جوره آرومش کرد و از هفته سوم شروع میشه تا ۴ ماه
کولیک با نفخ اشتباه میگیرن

سوال های مرتبط

مامان جـوجــه🐥 مامان جـوجــه🐥 ۱۲ ماهگی
مامان محمد طاها مامان محمد طاها ۱۳ ماهگی
مامان آتوسا 🤍 مامان آتوسا 🤍 ۳ ماهگی
مامان آیماه🌙 مامان آیماه🌙 ۱۳ ماهگی
مامان 👶🏻нαмιи مامان 👶🏻нαмιи ۱۴ ماهگی
مامان امیر عباس مامان امیر عباس ۷ ماهگی
مامان 𝓓𝓮𝓵𝓪𝓻𝓪𝓶 مامان 𝓓𝓮𝓵𝓪𝓻𝓪𝓶 ۹ ماهگی
مامان فسقلی🤱 مامان فسقلی🤱 ۳ ماهگی