خانوما پساری هزینش چقدره

۹ پاسخ

عزیزم شما سونو انومالی کجا رفتین همون دکتر نمازی؟

یکی از دوستام چند ماه پیش گذاشته بود گفت ده تومان شد

من دکترم کامل فرق بین پساری و سرکلاژ رو توضیح داد برام ، سرکلاژ روش قدیمی تره و تو هفته های پایین انجام میدن که بچه و کیسه اب هنوز کوچیکه
اونایی که میگن سرکلاژ مطمئنن تره اینم بگن که خطر پارگی کیسه اب هست تو سرکلاژ و هیچ دکتری مسئولیت به عهده نمیگیره و قبل عمل ازت رضایت نامه میگیرن ،سرکلاژ هم یه نخه ، خیلیا با سر کلاژ هم باز طول سرویکس شون اومده پایین و برعکس خیلیا با پساری تا آخر بارداری رفتن
فقط باید خدا کمک کنه

من کلا ۸۷۰۰ دادم

بله ببخشید

پساری تو هفته چند و با سرویسک چند گذاشتین

من دیروز گذاشتم با دستمزد دکتر 11وپانصد شد

من بیمارستان بستری بودم اونجا دیدم خانما سفارش دادن قیمتش ۱۰میلیون بود
شما ۱۰ تا ۱۲ درنظر بگیر

سرکلاژم هستی عزیزم؟پساری فک کنم ۱۰/۱۵باشه

مقالات مرتبط

سوال های مرتبط

مامان یه دخترناز مامان یه دخترناز روزهای ابتدایی تولد
مامان مهدیارومه‌یاس مامان مهدیارومه‌یاس روزهای ابتدایی تولد
مامان آروین مامان آروین هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان حامی مامان حامی هفته سی‌ویکم بارداری
مامان ابوالفضلم💙 مامان ابوالفضلم💙 هفته سی‌ام بارداری