۱ پاسخ

سلام عزیزم من ۲۵هفته بودم پساری گذاشتم خیلییی درد نداره خب بالاخره یچیزی میخوان بذارن داخل واژنت دیگه قابل تحمله منک خندم گرفته بود نمیدونم چرا🫣🫢 ۸تومن شد

سوال های مرتبط

مامان آیدا مامان آیدا روزهای ابتدایی تولد
مامان محمدعلی مامان محمدعلی روزهای ابتدایی تولد
مامان فندوق مامان فندوق ۲ ماهگی