خانوما تب کردم خطرناکه آیا؟

۵ پاسخ

استامینوفن۵۰۰بخور فعلا که تب رو بیاره پایین ولی بعد برو دکتر

اره برو آزمایش بده شاید عفونتی چیزی باشه

تب خوب نیس تو بارداری

باید بری بیمارستان خطرناکه

باید بری دکتر عزیزم تب بده

سوال های مرتبط

مامان مامان امین مامان مامان امین هفته سی‌ونهم بارداری
مامان نوراوالنا مامان نوراوالنا ۸ ماهگی
مامان نیهاد من ❤️ مامان نیهاد من ❤️ ۱ ماهگی