خانوما آخر بچمو بستری کردن سر این تب لعنتی

۵ پاسخ

الهی بلاش دوره

وووش عزیزم انشاالله زودی خوب میشه

عزیزم نگران نباش انشاله زودتر خوب میشه ،بیمازستان بهتزه کنترل میکنن تبش دو روزه خوب میشه

پیاز بجوشون با روغن زیتون یا وازلین کف پاش بزار عالیه
دختر منم تب داش همین کارو کردم خوب شد

ای وای انشاالله هرچه زودتر ترخیص بشه مامانی نگران نباش

سوال های مرتبط

مامان شاهان مامان شاهان ۱ سالگی
مامان اوکتای مامان اوکتای ۱ سالگی