مامانا تو سه ماهه دوم مریض شیم چه داروهای میشه خورد

۱ پاسخ

من سرما خوردم بهم آزیترومایسین مایسین و دیفن هیدرامین داد زدم تو سایت اوکی بود از داروساز داروخونه هم پرسیدم

سوال های مرتبط

مامان نفس و تودلی پسرکم💙 مامان نفس و تودلی پسرکم💙 ۲ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان تپلی🍼🪺 مامان تپلی🍼🪺 هفته سی‌وسوم بارداری