درحدی که بتونم😂
لامصب خوشمزست من بیشتر کاکائویی دوست دارم
من با ویار ترشی شروع کردم الان گیر کردم روی شیرینی کشمشی و گردویی متفورمینم میخورم آب دور بچه هم زیاده احتمالا قندم خیلی رفته بالا🤦🏻♀️
خیر 🤣
من نمیدونم چرا این آخریا هلاک شیر کیکم 😐 میمیرم برا شیر و کیک واقعا
هرچیز کاکائویی جلوم باشه میخورم کیک شیر کاکائو بستنی همچی زیادم میخورم😂
من خییلی دوس دارم، اما اصلا شیرینیجات نخوردم از اول، حتی خرما و انجیرم یکماهی میشه ترک کردم، اییینقد دلم میکشه، اما از دیابتش میترسم😐
من ک هر روز میخورم
کیک با شیر کاکائو یا شیرموز
من تا قبل آزمایش دیابت اصلا اصلا نخوردم
بعدش خیلی کم خوردم
باعث شدم خیلی وزن اضافه نکنم
من اصلا نمیخوردم آب جنبن کم بود یه مقدار خوردم بع. قندم دیدم خیلی خوبه الان میخورم زیاد نه
پرهیز ندارم ولی چیز شیرینم بهم نمیسازه
من ک خیلی دلم میخواد پرهیز کنم ولی نمی تونم
وای من کلن تو بارداریم عاشق شیرینی شدم هی کیک میخورم الانم باقلوا خوردم هرچی میخورم سیر نمیشم بازم دلم شیرینی میخواد
من اصلا تمایلی به چیزهای شیرین ندارم حتی گاهی قندم میفته😆
من عاشق شیرینیم ولی خیلی رعایت میکنم از بس دکترم ترسوندتم
تا زمانی که قندم بالا بود واقعا لب نمیزندم
حتی کیک تولد خودمم نخوردم😂
بعد که پایین اومد دیگه بی رحمانه میخورم🤣
خیرررر اصلا پرهیز نداریم هروز میخورم
نه قندم نرمال بود عاشق شیرینم هر وقت دلم بخاد میخورم خیلی دوس دارم شیرینجات
من کلا نه به خاطر بارداری دوسه سال قبل بارداری هم شیرینی و قند و شکر رو حذف کردیم
من قبل اینکه آزمایش قند بدم خیلی کم میخوردم اما بعدش ک خوب بود همه چی دارم میخورم
سلام من خیلی شیرینی دلم نمیشه بخورم بیشتر یکی بخورم حالم بد میشه
ولی خب کیک اونطوری بدون خامه یکی میخورم هفته ای
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.