خانمها کسی ۱۲ هفته سرکلاژ کرده؟

۳ پاسخ

منم باید بعداز ریداکت کردن یک قلو از جنین سرکلاژ و پساری میشم

منم ۱۴ هفته شدم

من چون سابقه زایمان زود رس داشتم قراربشم

سوال های مرتبط