۷ پاسخ

آره زیاد شده. استراحت مطلقم زیاد شده. پنجاه درصد حاملگیا عادی نیست اصلا

یه فامیل داشتیم دوتا از بچهاش تو شش و هفت ماه به دنیا اومدن،اگه سرکلاژ میشد هم بچهاش زنده بودن هم کارش به طلاق نمیکشید 🤲😕

قدیم علمش نبوده خب بجاش خیلی سقط میکردن مثلا مادر بزرگ من ۱۴ تا شکم حامله شده ۶ تاش فقط موندن حالا یا سقط شدن یا به دنیا امدن مردن

قدیم سقط هم زیاد میکردن

قدیم سقط هم زیاد میکردن

اره دقیقا

اره دقیقا

سوال های مرتبط

مامان نی نی کوچولو مامان نی نی کوچولو هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان علی اصغرو آرِن مامان علی اصغرو آرِن ۱ ماهگی
مامان آیهان وجوجو مامان آیهان وجوجو هفته شانزدهم بارداری
مامان بوشهری مامان بوشهری هفته بیست‌ونهم بارداری