۴ پاسخ

اگه قبلا بالا نمیاورده .الان با خوردن شیرخشک داره بالا میاره پس بخاطر اون
بعضی ها یبوست میشن .بعضی ها اسهال .بعضی ها بالا میارن

یکی بعد صورتش میریزه بیرون

یکی از نشونه هاش هست

بعله یکی از علائمش

سوال های مرتبط