من از دکتر پرسیدم گفت از بالای دوسال مسواک بزنن الان همون انگشتی کافیه
دختر من مسواک میزنه با انگشتیا واقعا میکشه ب دندونش اینقدر خوشش میاد فک کنم بخاطر اینه من تو سرویس مسواک میزدم بچه بود میومد میدید یاد گرفت
پسرمنم موهاشو شونه میگنخ
دختر من ببینه میزنیم میگه بدین به من منم یه مسواک از دخترم بود استفاده نمیکرد دادم بهش یه ذره خمیر دندون ژله ای هم میزنم روش میکنه دهنش گازش میگیره 😬😬😬
دختر من مسواک و میماله درو دیوار میکنه دهنش مسواک میزنه 😐دندونای پایینشو بلده مسواک بزنه
پسر من مسواک منو میگیره میکنه دهنش میجوه.
مال خودشم میماله به زمین و اینور اونور 😑
نه هنوز دکترش گفت همون انگشتی هارو بزن
بچه منممسواک رو میکنه دهنش حالت خوردن.انگار مثلا شکلات چوبی بخوره.
به دندون نمیکشه..
🥴
وای پسرم مسواک باباش میگیره میزاره دهنش 😐 مسواک رو خیلی دوست داره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.