منم ک مسواک میزنم حامین نگاه میکنه
ینی بگیرم میتونه بزنه ؟
چه خوب عزیزم. دختر من ۷ تا فعلا دندون داره هربار میخوام مسواک انگشتی بزنم دهنش اصلا باز نمیکنه. امیدوارم آسیاباش در بیاد مسواک بزنه مثل خودمون
اره میزنه ولی دندونای جلو نه پشتو میکشه میخوام جلو رو بکشم قلقلکش میاد فرار میکنه ولی بازم دندوناش تمیز میشه
مسواکش دقیقا مثل مسواک ماهانه. ولی پسر من نمیزنه هنوز😐
منم از این مدل گرفتمبیشتر دوست داره برای ما بزنه😂
کابینت هات چه مدلیه؟؟؟اسمش چیه
منم مسواک انگشتی رو گذاشتم کنار یه دونه از اینا تو سیسمونیش بود باز کردم دادم بهش
و چقدر وقت مسواک زدن ذوق داره🥹❤️
آرتا* اشتباه نوشتم الان دیدم😅
نه هنوز همش دوتا از پایین دوتا از بالا😂
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.