۵ پاسخ

فک کنم بخاطری ک دردای طبیعی شروع نشن

که یک وقت درد طبیعی شروع نشه

چون اگه درد طبیعیه بگیره یعنی دهانه رحمت شروع کنه به باز شدن مجبورن هم امپول مخصوصی بزنن ک اون بسته شه هم سزارینی هستی از اینور باید درد بخیه سزارین بکشی

بچه نباید تو کانال زایمان بیاد

منم سزارین هستم

سوال های مرتبط

مامان شاهان مامان شاهان ۸ ماهگی
مامان محمّد جان مامان محمّد جان هفته سی‌وپنجم بارداری