۵ پاسخ

باید استراحت کنی چون با وجود سرکلاژم ممکنه زایمان زودرس داشته باشی وقتی بچه بیاد پایین فشار میاره رو رحم و ممکنه رحمتو آسیب بزنه و پاره کنه منم سرکلاژم دکترم گفت باید استراحت کنی ک خدایی نکرده همچین اتفاقی نیوفته

من با وجود سرکلاژ بچم ۳۶ هفته دنیا اومد

استراحت .....

اول باید تو ۳۷ هفته سرکلازت رو بازکنی بعد ببینن دهانه رحمت چطوره گاها باز میکنن میبینن ۳ سانت بازه مثلا

بعد سرکلاژ فکر نکنم دیگه خطر زایمان زودرس باشه
استراحت داشته باشی بهتره که تا آخرش بچه پایین نیاد خیلی

سوال های مرتبط

مامان شاهان مامان شاهان ۸ ماهگی
مامان تو دلیم مامان تو دلیم هفته سی‌ویکم بارداری
مامان نگین و تودلی مامان نگین و تودلی هفته بیست‌وهفتم بارداری