باید استراحت کنی چون با وجود سرکلاژم ممکنه زایمان زودرس داشته باشی وقتی بچه بیاد پایین فشار میاره رو رحم و ممکنه رحمتو آسیب بزنه و پاره کنه منم سرکلاژم دکترم گفت باید استراحت کنی ک خدایی نکرده همچین اتفاقی نیوفته
من با وجود سرکلاژ بچم ۳۶ هفته دنیا اومد
استراحت .....
اول باید تو ۳۷ هفته سرکلازت رو بازکنی بعد ببینن دهانه رحمت چطوره گاها باز میکنن میبینن ۳ سانت بازه مثلا
بعد سرکلاژ فکر نکنم دیگه خطر زایمان زودرس باشه
استراحت داشته باشی بهتره که تا آخرش بچه پایین نیاد خیلی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.