تب دخترم ۳۸بود الان شده ۳۷بازم بالا میره

۳ پاسخ

تاصبح مراقبش باش عزیزم
ممکنه بازم بالابره

کسی نمیخادبرا رفع حاجتش عاقبت بخیری خودش یافرزندش
شادی روح اموات براش قران. ختم کنم
نیازدارم به کار بچه کوچیک دارم دوتا نمیتونم جایی کارکنم قران میخونم
مبلغش هرچقددوسدارین وتوانتونه

اگه واکسن زدی اره
پسره من تا ۳۶ میومد دوباره بالا میرفت

سوال های مرتبط

مامان گل پسرم مامان گل پسرم ۱۷ ماهگی