برو عزیزم حتما
البته باید زیر ۲۰ هفته باشی، ولی برای بالای ۳۰هفته هم ورزش دارن که میتونه خیلی کمکت کنه
اره من یک شنبه باید برم
باید بری بهداشت پرونده تشکیل بدی پس چطور میخوای واکسن هاشو بزنی چطور ازمایش شنوایی سنجی تیروئید میخوای بگیری اینارو فقط بهداشت انجام میده که پرونده داشته باشه برای مدرسه رفتنش
اره من رفتم خوب بود ورزش و ماساژای خوبی یاد میده
من نرفتم،بیشتر برای کسایی که میخوان طبیعی زایمان کنن نکات داره و اینا
اصلا حوصله ندارم برم😅
از 30 هفته میرم
من نرفتم اصلاحوصلشونداشتم😐
نه بابا انقد زنگ میزنن ولی چرته
سلام لباس بچهگانه و سیسمونی میفروشم
و کراپ های مجلسی زنانه
داخل روبیکا کانال داریم
ایدیم میزارم پیام بدین لینک کانال بفرستم براتون
hadis_xsd
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.