۶ پاسخ

من میرم ، واسه من مامان اولی که مطالب خوبی ارائه میدن

من دکترم با بیمارستان تماس گرفت گفت بهشون‌شماره داد زنگ‌زدم‌گفت انلاین هم داریم منم شرکت‌میکنم بنظرم که خوبه چون بعضی چیزا که فکرم درگیرش بود اوکی شد

هیچی به اندازه پیاده روی خوب نیست

من که نرفتم ، از سی هفته میخوام کم کم برم پیاده روی رو شروع کنم

همش کشکه سر بچه اولم رفتم فقط علاف شدم هیچ ارزشی نداره

من قصد داشتم برم هنوز ک نرفتم نمی‌دونم شاید رفتم شاید ن

سوال های مرتبط

مامان پناه خانوم مامان پناه خانوم ۳ ماهگی
مامان شاهان🧸 مامان شاهان🧸 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان کوشولوم💕 مامان کوشولوم💕 ۷ ماهگی