خانمایی که تنبلی تخمدان دارید بیایییییییید یه راه حل براتون دارم .....

تصویر
۷ پاسخ

زردچوبه داخلشه برا کبد خوبه
و اینکه ضد التهابه احتمالا شما عفونت داشتی که باردار نمیشدی

تو پیج یه اقای دکتر ایمونولوژیست خیلی کار درست اتفاقی دیدم و مصرف کردم و الان باردارم
شما هم چند روز بخورید اگه مشکل یا حساسیت نداشتید ادامه بدید در غیر اینصورت دیگه نخورید
از خودتون تست بگیرید که بهتون میسازه یا نه
یه قرص زردچوبه ساده هست
تو گوگل هم در موردش سرچ‌کنید

تصویر

درخواستم باز کن

من این و میخوردم

تصویر

شما مصرف کردید نتیجه گرفتید؟

خانوما من 3 ماه خوردم
یه دونه بعد ناهار
هر روز و مداوم
اگه موقع ناهار یادم میرفت حتما موقع شام میخوردم
بعد 3 ماه یکماه بدنتون رو استراحت بدید نخورید
توی غذاتون حتما فلفل سیاه ریخته باشید چون جذبشو بیشتر میکنه
یه پیاده روی نیم ساعته هم داشته باشید در روز
حتما حتما نتیجه شو میبینید
من با خوردن 3 ماه از این قرص الان باردارم

من تنبلی دارم

سوال های مرتبط

مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته دهم بارداری
مامان ضحاکوچولو🐣 مامان ضحاکوچولو🐣 روزهای ابتدایی تولد