اینم درمان رفلاکس
این درمان کولیک
دختر منم کولیکش خیلیییییییی شدید بود هرجا بردم درست نشد اخر خودم گریپ میکسچر خارجی دادم بهتر شد دختر عمومم اینفاکول میداد البته اینفاکول رویبار بدی بچه خوب میشه انقد که عالیه
قطره اینفاکول اصل بهت توصیه می کنم
دیگه الان که کولیک نیست 4ماهکی
فک نکنم تا ۴ماهگی کولیک باشه ، من دخترم تا ۲ماهگی بود
من بنظرم بچت رفلاکس داره نمیتونه شیر بخوره
داری اشتباه میکنی
شیر چی میدی بهش
اینفاکول روش تاثیر نداره؟ طفلی بچه🥲
آخی عزیزم بهش پدی لاکت بده اگه داری
عزیزم زود تموم میشه انشالله یهو یه شب میبینی صبح شده و بچه هنوز خوابه. هرکس یه جوره دختر من تو خوابمم ۹۰ تا شیر بخوره ذوق مرگ میشم چه برسه واقعیت
ببرش با کالسکه یا ماشین دور دور تو خواب بهش شیر بده، هم سیر میشه هم دردش آروم میشه هم خوابش تنظیم میشه هم شما حال و هواتون عوض میشه
صدا سشوار بزن براش میگیره میخوابه من هم پسرم هم دخترم اینجور بودن الانم سشوار گرفتم تو گوشیم روشنه
کولیک که 3 ماهگی باید تموم بشه.
احتمالا ناراحتیش از رفلاکس.
کسی نمیخادبرا رفع حاجتش عاقبت بخیری خودش یافرزندش
شادی روح اموات براش قران. ختم کنم
نیازدارم به کار بچه کوچیک دارم دوتا نمیتونم جایی کارکنم قران میخونم
مبلغش هرچقددوسدارین وتوانتونه
منم حالم بسیار بده مثل شما ولی به این فک کن که میگذره.
من دو قلو هستن هر دو رفلاکسن یکیش تو بیداری اصلا شیر نمیخوره تو خوابم به زور. اگه ۹۰ تا بخوره که ذوق مرگ میشم اون یکی هم یه هفته است اسهال استفراغ.
دختر بزرگم بسیار نق نقو و بهونه گیر شده پدرمو درمیاره
حالم خرابه
عزیزم
دوره ش باید بگذره
برای آلا از تقریبا ۴۵ روزگی شروع شد تا ۲ونیم ماهگی
آخراش که میخواست خوب بشه چند شب خیییلیییی اذیت شد شب بعدش من منتظر بودم بازم گریه کنه اما خداروشکر خوب شده بود
هی خوااهر ☹️
واقعا طفلی ها گناه دارن این درد و تحمل میکنن.
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.