فولیک اسید را چرا قطع میکنن توی هفته ۱۴؟

۷ پاسخ

باعث پیش فعالی بچه میشه

کلا قطع نمیشه باید تا آخر بارداری خورد ولی چون قرص آهن میاد و احتمال زیاد پزشک قرص آهنی تجویز کرده که فولیک اسید هم باهاشه
دیکه اون یکی رو قطع میکنن تا دوز اضافه مصرف نکنی

به جاش آهن میدن

چون مولتی ویتامین تجویز میشه و اینکه داخلش اسید فولیک داره

منم دیگه نمیخورم نمیدونم بخورم یا نه یادمم رفت بپرسم مولتی ویتامین و ویتامین دی و آهن میخورم

بجاش آهن میدن دیگ

چون دارویی که جایگزین میکنن مقداری فولیک اسید داره

سوال های مرتبط

مامان سنجد، ivf مامان سنجد، ivf هفته سی‌ویکم بارداری
مامان الین و دوقلوها مامان الین و دوقلوها ۷ ماهگی