۱۰ پاسخ

من یبار ۲۸ هفته رفتم دفعه بعدی که اخری باشه باید بین ۳۴ تا ۳۶ هفته برم

سلام لباس بچه‌گانه و سیسمونی میفروشم
و کراپ های مجلسی زنانه
داخل روبیکا کانال داریم
ایدیم میزارم پیام بدین لینک کانال بفرستم براتون
hadis_xsd

۳۰هفته

من تو ۳۰هفته رفتم ک اگه کم باشه بشه ی کاری کرد

از ۲۸ تا ۳۲ میتونی سونو رشد بدی

از ۳۰ تا ۳۲ هفته باید بری ولی بهترش همون ۳۰ هس ک اگه وزنش کم بود وقت بیشتری داشته باشی واسه جبران کمبود وزنش

به من گفت ۲۹ هفتگی برو

من اول ۳۰ هفته یبار میرم که ببینم وضعیت چطوره نرماله یا نه که تقویتش کنم،یبار ۳۷ هفته میرم که سونو اخرم باشه

۳۲هفتگی

آزمایش گلوکزتو نبردی نشون بدی؟اونو ببری نشون بدید برات می‌نویسه سونو رشد رو

سوال های مرتبط

مامان جوجه کوچولو🎀 مامان جوجه کوچولو🎀 هفته سی‌ام بارداری
مامان گومبولی مامان گومبولی ۳ ماهگی
مامان روناهی و روهان مامان روناهی و روهان هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان پرنسا مامان پرنسا ۲ ماهگی