سلام خانما اگه خون بالا بیاریم خطرناکه؟

۴ پاسخ

منم خون بالا میاوردم بخاطر اینه ک زیاد بالا میاری عزیزم برای همون گلوت زخم شده حالا من هرچی می‌خوردم فایده نداشت اینا بستریم کردن تو بازم ب دکترت بگو

ویار شدید داری؟ شاید گلون زخم شد

برو دکتر اگ مطمعنی خون هستش

برو دکتر اگر زیاده

سوال های مرتبط

مامان پسری و جوجه🐣 مامان پسری و جوجه🐣 ۳ ماهگی
مامان علیسان  کوچولو مامان علیسان کوچولو روزهای ابتدایی تولد
مامان زینب مامان زینب روزهای ابتدایی تولد
مامان نی نی🌙❤️ مامان نی نی🌙❤️ قصد بارداری
مامان هدیه خدا🌱💗 مامان هدیه خدا🌱💗 هفته شانزدهم بارداری