س تا هفته امن هست
یکیش وقتی ریه تشکیل میشه 28 ب بعد
یکیش وقتی بچه علاوه بر ریه سالم ب دنیا میاد و احتمال بستری و ان ای سی یو خیلی کمه32 به بعد
یکیشم وقتی نوزاد کاملا مراحل رشد رو طی کرده 36 ب بعد
۳۲ به بعد شنیدم من
والا میگن 7 ماه بچه به دنیا بیاد میمونه. ولی 8 ماه به دنیا بیاد یا نمیمونه یا بمونه تو دستگاه میره دلیلش نمیدونم واقعا چرا برامم جالب شده ک 8 ماه ک هفته هاش بالاس چرا نمیمونه 7 ماه ک کمه میمونه 😂
از قدیم میگفتن ماه هفتم برخی دکترا میگن ماه هفتم و نهم هشتم بدع یه سریا میگن هفته ۳۰ به بعد
ولی بنظرم علمیش ۳۵ هفته به بعده
هر کی یه چیزی میگه بیشتر میگن۳۷هفته به بعد،ولی از لحاظ علم پزشکی ۳۴هفته به بعد بچه رسیده هست (حالا بسته به بدن هر کس فرق میکنه) من سر زایمان اولم مشاور پزشک قانونی بهم این حرف رو زد
۳۴ عزیزم
معمولا تو شرایط حساس و احباری دکترا تلاش میکنن حداقل تا ۳۴ هفته نگه دارن بعد ختم بارداری بدن
۳۵ به بعد برای خودم حس میکنم
فکر میکنم۳۰هفته که هفت ماه تموم میشع
شنیدم از هفته ۳۴ به بعد هفته های امن هست که هر وقت دنیا بیاد دیگ بچه کامل هست
فهمیدی به منم بگو
۳۰ ب بالا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.