خانما
از کجا مشخص میشه ک زایمان طبیعی داریم یا سزارین

۳ پاسخ

اگه بخای دکتر نامه بده وقتی وزن بچه ۴ کیلو بیشتر باشه سزارین میکنن اورژانسی

تو سونوی آخر میبینن بچه بریچ یا سفالیک اگه بریچ بود سز میکنن

این دیگ بستگی ب خودت داره ک بخای بری بیمارستان خصوصی زایمان سزارین کنی یا بری دولتی طبیعی بیاری

سوال های مرتبط

مامان میکائیل مامان میکائیل هفته شانزدهم بارداری
مامان 💙ماهان💙 مامان 💙ماهان💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان آرکان جون💙🧢👣 مامان آرکان جون💙🧢👣 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وششم بارداری
مامان دلوین♥️ مامان دلوین♥️ هفته سی‌ویکم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان آیهان مامان آیهان هفته هجدهم بارداری