۹ پاسخ

ن سفالیک باشن سزارین نمیکنن دوقلویی سزارین اجباری نیست

بیمارستان دولتی میگن حتما باید طبیعی بیاری اگه سفالیک باشن و مشکلی نباشه
ولی خب خیلی ریسکه
من دکترم زیر بار حرف بیمارستان نرفت گفت به هیچ عنوان طبیعی نمیشه باید سزارین بشه

منم دوقلو هام طبیعی زایمان کردم

خواهر من دوقلوهاش طبیعی دنیا آورد.الان ۱۰سالشونه صحیح و سالم خداروشکر

والا موقع زایماان‌من تو شهرمون میگعتن باید طبیعی بیاری چون هر دو سفالیک بودن هیچ‌جوره راضی نمیشدن
چون شبیه تهران نیست بری بیمارستان شخصی راحت سزارین کنی
اما من لحظه اخر سزارین شدم

هردو سفالیک باشن اره پیشه ولی ریسک داره نمی ارزه به ریسکش
من سفالیک بودن دوتاش ولی سزارین شدم دکتر اصلا پیشنهاد طبیعی نداد گفت مم این ریسک و نمیکنم ،بهداشت و دکتر ینو گرافی میرفتم گفتن اصلا زیر بار اینکه طبیعی بیاری نری هیچ کس نمیتونه مجبورت کنه

من طبیعیم هم بچه اولم هم دوقلو هام

طبیعی هم میشه اگه هر دو سفالیک باشند
ولی خیلی رسیک داره پسر خالم موقع زایمان به بچه فشار وارد شده بود الان مشکل داره

سزارین

سوال های مرتبط

مامان فندقم مامان فندقم هفته سی‌ویکم بارداری
مامان آلبالو 🤰🏻🍒 مامان آلبالو 🤰🏻🍒 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان دلوین♥️ مامان دلوین♥️ هفته سی‌ام بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وسوم بارداری