من ازین گهواره های بانوج گرفتم عالیه هنوزم یک وقتا بچم توش میخوابه😅😅😅
من تخت کنار مادر زویه گرفتم و تا ماه ۷ استفاده کردم خیلی راحت بودم
من گرفتم بچم از بس گریه می کرد کمتر استفاده کردم همش بغلم بود
خوبه ولی یکی بهم گف بچه بهش عادت میکنه باز مهمونی جایی بری بدون اون نمی خوابه و اذیت میشی
من گرفتم عالی بود .بعد همه ی بچه های فامیل باهاش بزرگ شدن .فقط جنس سبک نگیر که برگرده یه چیز محکم بگیر .من همه جا باخودم میبردم جمع میشد قشنگ
ننو یا از این گاواره های باریچ؟
جان؟.
من برا پسر اولم گرفتم عالی بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.