۱۰ پاسخ

سلام عزیزم
شخصی پیام دادم بهت نگاه میکنی

عزیزم شما دقیقا چند هفته سزارین شدی

هزار ماشالله بچه ات بدنیا اومد اره برفک دهنه اما قدیمیها میگن شیرت چربهاما نوک سینه ات عفونت نکرده بخاطر شیردادن

ولی سر سینه تو همش بشور بهش شیرخشکم میدی؟

عزیزم برفکه دختر منم اینجوری بود بردمش دکتر گفت برفکه بهش دارو داد شما هم ببر دکتر دارو بده ان شاءالله که خوب میشه

این ک طبیعیه عزیز

هر ۶ ساعت ۲۰ قطره نیستاتین

این عادیه

از شیرته ببین رو زبونشم هست

نیستاتین بده هر ۸ساعت نیم سی سی منم الان دارم میدم ب پسرم

سوال های مرتبط

مامان شاهان مامان شاهان هفته سی‌ودوم بارداری
مامان محمد رضا💙💙 مامان محمد رضا💙💙 ۱۶ ماهگی
مامان آیهان🐣🩵 مامان آیهان🐣🩵 ۱۴ ماهگی