خانما پودر موبر برای بدن میتونم استفاده کنم؟

۷ پاسخ

نه نکن

سلام مامانای گل من آنلاین شاپ دارم
تو روبیکا هم کانال دارم
لباس نوزادی از بدو تولد تا 2 سال میارم
البته فقط جنس پنبه و نخ پنبه میارم
کارهام همه با کیفیتن قیمت هامم خیلی مناسب تر از مغازه س
رضایت همه مشتریمم هست
هر کسی خواست عضو بشه به این ایدی تو روبیکا پیامم بده
nini_heed@
شماه روبیکا  09016515923‪

سه ماهه اول استفاده نکن اما برای بعدش از اون داروخونه ای ها که بو بد ندارن استفاده کن نه اون سنتی ها که بو دارن اونا خیلی قوی هستند احتیاط کنین

اما مثل من که نمی‌خواست ژیلت بزنین از این بدون بو ها استفاده کن
البته اگه خیلی حساسی با دکترت هم صحبت کن

آره‌من‌از اول‌استفاده‌میکنم‌ب شکم کم‌میزارم چون میترسم خشکی و ترک بگیره

یکی میگه اره یکی میگه نه
با دکترت مشورت کن

آره من پرسیدم میگن که خوبه نوره

نکن.

سوال های مرتبط

مامان فاطمه زهرا🎀🩷 مامان فاطمه زهرا🎀🩷 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان فاطمه🦋
زهرا🦋 مامان فاطمه🦋 زهرا🦋 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان نلا🧸 مامان نلا🧸 هفته بیست‌وهفتم بارداری