۵ پاسخ

سلام
شما تحت نظر کدوم دکترید؟

اره عالیه❤️ هفته ۸ خدا بخواد

بله عزیزم خداروشکر خوبه ، میتونی الان بری دکتر چکاپ اولیه بارداری انجام بدی

سونو رو سعی کن تا هشت هفته نری.
دیگه اگه خیییییلی صبرت تموم شد هفت هفته و چند روز برو

اره عزیزم دوبرابر شده
دکتر نرفتی پرونده تشکیل بدی؟ بهت میگه کی بری

سوال های مرتبط

مامان فندوق کوچولو مامان فندوق کوچولو هفته هفتم بارداری
مامان 🤩🤩🤩🤩💝 مامان 🤩🤩🤩🤩💝 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان 🐣بردیا=❤️M💍S مامان 🐣بردیا=❤️M💍S ۲ ماهگی