سلام
شما تحت نظر کدوم دکترید؟
اره عالیه❤️ هفته ۸ خدا بخواد
بله عزیزم خداروشکر خوبه ، میتونی الان بری دکتر چکاپ اولیه بارداری انجام بدی
سونو رو سعی کن تا هشت هفته نری.
دیگه اگه خیییییلی صبرت تموم شد هفت هفته و چند روز برو
اره عزیزم دوبرابر شده
دکتر نرفتی پرونده تشکیل بدی؟ بهت میگه کی بری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.