سلام خانما خوبین عدد بتام خوبه کی باید برم سونو ؟

تصویر
۵ پاسخ

اره عزیزم حدودا ۴-۵ هفته هستی به احتمال ولی سونو الان شکمی مشخص نمیشه من ۵ هفته واژینال رفتم یا میخوای صبر کن ۷ هفته برو برای قلب که سونوش شکمی هست

چند روز تاخیر بودی

چمد روز تاخیر؟
علائم چی داشتی؟

بسلامتی

الان هم فکر کنم مشخص باشه هفته آینده برو انشاءالله

سوال های مرتبط

مامان تو دلی😍🫰 مامان تو دلی😍🫰 هفته بیستم بارداری
مامان فسقلی مامان فسقلی هفته سیزدهم بارداری
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته دوازدهم بارداری