۴ پاسخ

ازکجا فهمیدی ؟؟؟ کلا بازه

درد داری جای بخیه ت؟ من بچم ۲ماهشه هنوز درد دارم جای بخیم

منم اینطوری بودم دکتر گفت به مرور جمع میشه دیگه نمیدونم والا🤦🏻‍♀️

مگه چقد بازه؟
غیرعادیه ک برو یه چکاپ ببین چی میگه دکتر

سوال های مرتبط