۴ پاسخ

رفلاکس داره

اگه نفخ یا دردی ندارده
صوت قرآن پخش کن آیتلکرسی یا ونیکاد براش بخر بزار زیر بالشتش آروم میشه

سشوار روشن کن اروم بشه

نفخ داره لابد

سوال های مرتبط

مامان دختر کوچولو💓👶 مامان دختر کوچولو💓👶 ۱۱ ماهگی
مامان فسقلی خانم 🥹 مامان فسقلی خانم 🥹 ۹ ماهگی