۳ پاسخ

من ادراری دارم قرص سفکسیم

من ۷ شب پمادکلوتریمازول زدم خوب شدم سه ماه بود عفونت شدید قارچی داشتم

سوال منم هست

سوال های مرتبط

مامان 🩷نی‌نی‌هانا🩷 مامان 🩷نی‌نی‌هانا🩷 هفته سی‌ام بارداری
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته سی‌ودوم بارداری
مامان نخود فرنگی💗🩷 مامان نخود فرنگی💗🩷 هفته سی‌ویکم بارداری