خانما این به چ دردی میخوره تو شیشه شیره؟

تصویر
۶ پاسخ

من با این میدم بهش خیلی خوبه برا کولیک و رفلاکس

هوای داخل شیر رو میگیره نمیزاره نفخ کنه دل درد بگیره

میتونه باهاش نشسته هم شیر بخوره

سلام وعرض ادب
بنده برای خرج زندگیم وبچهام قران خوانی برایه شادی روح اموات حاجت روایی سلامتی امام زمان وظهورشان انجام میدهم
اموات اسیرخاک اندونیازمندخیرات
ممنون میشم سفارش بدین

اره جان
ولی بچه سخت میتونه شیربخوره

واسه رفلاکسه

سوال های مرتبط