۲ پاسخ

عالیه من برا خودمم درست میکنم شیرافزاییش فوق العاده‌س
شیشه‌ت محکم باشه
اگه آب قابلمه هم کم شد آب داغ بریز آب سرد بریزی میشکنه شیشه

من درست گردم اوایل خوب پیشرفت من چون ننداخته بودم تو قابلمه بزرگ ابش کم شد همین ک اب ریختم ترکید...وگرنه من کمپوت ک درست میکنم میزارم تو قابلمه های بزرگ اصلا نمیترکه

سوال های مرتبط

مامان دلوین وتو دلی مامان دلوین وتو دلی ۱۵ ماهگی
مامان وروجک کوچولو مامان وروجک کوچولو ۱ سالگی