Nst توی مطب 1 میلیون

۱۶ پاسخ

بیمارستان انجام دادم ۸۰۰

من 150 میدادم الان کرده 200 دکتر

واااا😐من هفته ای 2 بار ان اس تی دارم با سونو رشد
اینطوری ک میگی من باید هفته ای 5..6 تومن داشته باشم😐ب جز کرایه ای ک میرم ی شهر دیگ

من ۷۰۰میدادم حتمابیشترشده

برو بیمارستان
ارزون تره

من 600 دادم تو مطب

من مطب رفتم چند بار 380تومن میگرفت

منم تو مطب ۹۰۰ دادم

من دیروز مطب ماما انجام دادم ۲۵٠،مطب دکتر هم همین اندازه بود

خب برید بیمارستان ۵۰تومن‌همش

من هفته ی دیگه گفتن بیا تو مطب انجام برن ۱۵۰۰🙃

بیمارستان انجام دادم 40تومن

🥲💔💔

من مطب انجام دادم 300

از من ۵۰۰ میگیرن تو مطب🥲
سونو بهتره خب قیمتشونم داره یکی میشه

امروز تو زایشگاه انجام دادم ۱۳۳تومن

سوال های مرتبط

مامان ماهلین مامان ماهلین ۱۲ ماهگی
مامان الآرا مامان الآرا ۵ ماهگی
مامان مامان فاطمه مامان مامان فاطمه ۸ ماهگی
مامان آنیا مامان آنیا ۵ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی روزهای ابتدایی تولد
مامان گردو کوچولو👼🏻 مامان گردو کوچولو👼🏻 روزهای ابتدایی تولد
مامان نی نی جان مامان نی نی جان روزهای ابتدایی تولد