بیمارستان انجام دادم ۸۰۰
من 150 میدادم الان کرده 200 دکتر
واااا😐من هفته ای 2 بار ان اس تی دارم با سونو رشد
اینطوری ک میگی من باید هفته ای 5..6 تومن داشته باشم😐ب جز کرایه ای ک میرم ی شهر دیگ
من ۷۰۰میدادم حتمابیشترشده
برو بیمارستان
ارزون تره
من 600 دادم تو مطب
من مطب رفتم چند بار 380تومن میگرفت
منم تو مطب ۹۰۰ دادم
من دیروز مطب ماما انجام دادم ۲۵٠،مطب دکتر هم همین اندازه بود
خب برید بیمارستان ۵۰تومنهمش
من هفته ی دیگه گفتن بیا تو مطب انجام برن ۱۵۰۰🙃
بیمارستان انجام دادم 40تومن
🥲💔💔
من مطب انجام دادم 300
از من ۵۰۰ میگیرن تو مطب🥲
سونو بهتره خب قیمتشونم داره یکی میشه
امروز تو زایشگاه انجام دادم ۱۳۳تومن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.