Nst
چند هفته رفتید ؟؟؟

۱۶ پاسخ

سلام چی هست این

من از ۳۵ هفته انجام دادم تو مطب دکترم. و گفت از ۳۵ هفته هر هفته باید انجام بدم

آلرژی دارم نسبت به این اسم
از بس انجام دادم

ولی اگر مشکل خاصی نداشته باشی معمولا از ۳۴-۳۵ هفته دکتر میگه

از ۳۰ هفته

من ۲۸ هفته انجام داد برام
شاید چون سرکلاژم

از 35هفته

۳۰.

از ۳۰ هفته هر هفته الان هر دو سه روز

من هنوز لازم نشده برم خداروشکرذ

از ۳۱ هفته به بعد میتونی بری

من والا از ۳۲ هفته همش دارم nst میدم
بدم میاد دیگه از اسمش

از هفته ۳۰ ب بعد میشه رفت

از ۳۰ هفته ، هر دو دهفته ده روز یه بار ...

من تا الان نرفتم
هر زمان که نیازه باید بری

الانم میتونی بری

سوال های مرتبط

مامان هانا کوچولو🍼 مامان هانا کوچولو🍼 ۲ ماهگی
مامان میکائیل مامان میکائیل هفته سی‌ودوم بارداری
مامان نازنین مامان نازنین ۸ ماهگی
مامان آرنیک🥺🩵 مامان آرنیک🥺🩵 ۶ ماهگی
مامان میکائیل مامان میکائیل هفته سی‌ودوم بارداری
مامان ماهلین مامان ماهلین ۱۲ ماهگی
مامان آروین و رادوین مامان آروین و رادوین ۱۱ ماهگی
مامان کایرا👩🏻‍🍼🧿 مامان کایرا👩🏻‍🍼🧿 ۱۰ ماهگی