من دیروز رفتم بلوک زایمان بهشون گفتم درد و انقباض دارم اومدم نوار قلب و چک انقباض
من یه بار انجام دادم هفته ۳۴
مامای دکتر گفت هر هفته انجام بده ولی من چون ماشالله حرکت جنینم خهلی زیاده دیگه انجام ندادم
موقعی که لازم باشه میدی اگر وضعیت بچت مهمه برات برو بهداشت صدا قلبشو بگیرن برات ان اس تی لازم نیس چون بیمارستان میری نگهت میدارن تا ارژانسی نشد نرو اگر درد و انقباض داشتی لکه بینی برو بیمارستان
بستگی به شرایطتت داره بیشتر برای کنترل حرکت بچه اس و انقباض رحمی.اگه بچه حرکت نکنه باید بری انجام بدی
هر وقت حس میکنی بچه حرکت ندارع
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.